Bine ati venit!

Ghid utilizare platforma

Ghid de utilizare a platformei

1. Crearea unui cont si accesarea platformei Clinica Virtuala Bellanima (Bellanima)

1.1 Creearea unui cont personal

   Daca doriti sa va creati un cont personal, accesati CONTUL MEU (in coltul din dreapta sus), mergeti apoi in stanga paginii la categoria PACIENT NOU si completati campurile cu datele dumneavoastra. Va rugam sa acceptati Termenii si Conditiile si Politica de Confidentialitate, dupa ce le cititi, pentru a finaliza procedura de inregistrare. Stabilirea unei programari se poate face doar in urma inregistrarii pe platforma.

   Veti primi pe email indicatiile pentru activarea contului pe care va rugam sa le urmati pentru a confirma contul.

 

1.2 Logarea in contul personal

  Accesati CONTUL MEU (in coltul din dreapta sus), mergeti in dreapta paginii la categoria LOGIN, apoi introduceti userul si parola setate in urma activarii contului.

 

2. Solicitarea unui serviciu online

  • Accesati din bara de sus DOCTOR ONLINE;
  • Alegeti specialistul la care doriti sa stabiliti o programare;
  • Dati click pe butonul PROGRAMEAZA;
  • Selectati tipul de serviciu;
  • Alegeti modalitatea de programare: ASAP (cat mai curand posibil – vi se va afisa prima varianta disponibila la acel specialist) sau FACETI O PROGRAMARE (de unde selectati data si ora potrivita pentru dvs) apoi confirmati programarea prin apasarea butonului CONFIRMA PROGRAMREA SI CONTINUA CU PLATA, pentru inregistrarea programarii dumneavostra
  • Tipul consultatiei va fi audio-video
  • Platiti serviciul cu cardul, online*;
  • In urma efectuarii platii online se va bloca rezervarea;

   *Datele necesare platii online nu sunt stocate de platforma, ci doar de entitatea bancara in scopul de a realiza tranzactia ceruta de utilizator.

 

3. Cum se desfasoara o programare prin platforma Clinica Virtuala Bellanima

3.1 Ordinea programarilor

   Ordinea de efectuare a programarilor este una automatizata, in ordinea trimiterii solicitarilor de consultatie, primul pacient care trimite o cerere valida va fi primul caruia i se va atribui acel loc; locurile disponibile vor fi vizibile in timp real.

 

3.2 Inceperea sedintei

   Programarea se va desfasura sub forma unui apel audio-video. Daca pasii de mai sus sunt respectati, la data si ora programarii, specialistul ales de dumneavostra va va trimite o invitatie pentru a incepe* consultatia online.

   Specialistul poate anunta printr-un mesaj pacientul daca mai intarzie cateva minute sau daca are posibilitatea de a incepe mai repede, mesaj la care trebuie sa obtina si aprobarea pacientului. Aceste mesaje sunt vizibile in zona de notificari din contul pacientului.

   In partea din dreapta jos a ecranului este un pop-up verde in care sunt specificate detalii despre consultatie si timpul ramas pana la intrarea in direct cu specialistul.

Puteti verifica situatia programariilor viitoare prin accesarea butonului de CONSULTATII din stanga, apoi click pe CONSULTATII IN ASTEPTARE.

*Pentru ca specialistul sa poata contacta/apela pacientul, este necesara logarea pe platforma.

In cazul consultatiilor medicale pentru minori, este obligatorie prezenta acestora.

 

3.3. Incarcarea si transferul documentelor

   Platforma Clinica Virtuala Bellanima permite incarcarea documentelor medicale necesare unui evaluari corecte din partea medicului sau a altor documente relevante pentru specialistul dvs.

   Fisierele pe care le trimiteti trebuie sa aiba una din urmatoarele extensii: .pdf, .doc, .docx, .jpg, .jpeg, .png, .txt.Din motive de siguranta, este necesar ca un document sa nu aiba mai mult de 3 MB.

   Pentru a facilita comunicarea cu specialistul si pentru a ne organiza cat mai bine timpul pe care il avem la dispozitie alocat consultatiei, este important sa aveti pregatite documentele pe dispozitivul de pe care veti comunica sau sa utilizati sectiunea "documente incarcate" din meniul existent in contul meu, unde puteti incarca documentele necesare pe care specialistul le poate evalua inainte sau in timpul unei consultatii.

   Documentele se vor putea incarca in timpul discutiei cu specialistul sau dupa ce ati facut o programare. Pentru a trimite mai multe documente in acelasi timp, va rugam sa folositi www.wetransfer.com unde veti incarca documentele necesare (imagini/adiografii/RMN/CT/EMG si poze/scan-uri dupa documentele/scrisorile medicale/interpretari) cu trimitere catre propria adresa de email. Linkul de transfer obtinut va rugam sa il trimiteti specialistului pentru care ati facut programarea folosind optiunea "trimite mesaj" din profilul acestuia (copy+paste link catre specialist).

In sectiunea Contul meu, veti gasi datele personale, istoricul consultatiilor (chat), documentele incarcate atat de dvs cat si de catre specialist, chestionarele de specialitate, notificarile si recenziile oferite.

 

3.4 Finalizarea consultatiei

Specialistul, la finalul consultatiei, il va informa pe acesta care sunt recomadarile sale; in cazul psihoterapiilor, recomandarile se fac atunci cand este necesar, nu la fiecare sedinta.

   Pacientul va putea accesa recomandarea scrisa, si alte documente emise din contul creat pe platforma. In cont se mai pot gasi datele personale, istoricul consultatiilor si chestionarele de specialitate, care sunt importante si recomandam sa fie completate inainte de inceperea consultatiei.

 

3.5. Chestionare Consultatie

   La finalizarea consultatiei, pacientul are optiunea de a seta feedback legat de consultatie, alegand unul din cele 3 considerente diferite. In plus, se poate completa si un camp text cu feedback-ul dorit.

   Feedback-ul mai poate fi completat si din istoricul consultatiilor, din meniul pacientului, zona “Consultatii” prin selectarea consultatiei din tabel si apasarea butonului evalueaza.

   Dupa inregistrare feedback-ului, acesta nu va fi vizibil imediat, el trecand intai printr-un flltru pentru a evita postarile neadecvate.

   Feedback-ul aprobat va fi vizibil in meniul pacientului in zona “Recenziile mele” si in meniul specialistului in zona “Recenzii”.

 

3.6. Intreruperea consultatiei

   In situatia in care, din motive tehnice, consultatia este intrerupta, specialistul va reinitia apelul si veti relua procesul de la inceputul consultatiei.

 

3.7. Plata consultatiei

   Plata pentru consultatie se face online, inainte de desfasurarea propriu-zisa a consultatiei.

   Costurile consultatiei difera in functie de specialistul si de tipul de serviciu ales. Costurile sunt afisate in momentul in care vizualizati profilul sau.

   Plata finalizata o puteti verifica in contul dumneavoastra, factura pentru serviciul prestatat se va primi pe email, in curs de 3 zile lucratoare, doar la cerere.

    Datele necesare platii online nu sunt stocate de platforma, ci doar de entitatea bancara in scopul de a realiza tranzactia ceruta de utilizator.

 

4. Conditiile tehnice pentru realizarea consultatiei

  • Utilizatorul trebuie sa detina un dispozitiv cu o camera functionala (telefon, laptop, desktop sau tableta) pe care sa o activeze cand incepe consultatia;
  • Utilizatorul trebuie sa aiba acces la Internet si sa se asigure ca este o conexiune stabila;
  • In momentul in care va incepe consultatia, este important sa dati ok/accept pentru a permite platformei sa foloseasca microfonul si camera dispozitivului de pe care veti comunica cu specialistul;
  • Este important sa aveti pregatite documentele si pozele pe dispozitivul de pe care doriti sa comunicati, pentru a le incarca in timpul sedintei;
  • Este compatibil orice dispozitiv de tip laptop sau desktop cu conexiune la internet, pe care sa existe un browser (Microsoft Edge, Google Chrome minim versiunea 80.0.0.0, Safari minim versiunea 11, Mozilla Firefox minim versiunea 70.0.2), orice dispozitiv de tip tableta sau smartphone care sa aiba unul din urmatoarele sisteme de operare:

- iOS –minim versiunea 11 cu browser Safari updated;

- Android OS – minim versiunea 8 cu browser Chrome updated.

   Important:

  • In cazul utilizarii dispozitivelor mobile, este indicat ca nivelul bateriei sa fie de minim 50%.
  • Aplicatia web Clinica Virtuala Bellanima nu functioneaza pe browser-ul Internet Explorer (indiferent de versiune).

 

5. Dreptul la retragere

Beneficiarul are dreptul sa anuleze programarea efectuata si sa isi recupereze suma achitata prin plata online respectand simultan urmatoarele conditii:

a) Anularea este efectuata cu minimum 24 ore lucratoare inainte de ora la care este programat serviciul;

b) Beneficiarul poate anula programarea utilizand optiunea de anulare din sectiunea "contul meu-> programarile mele" de pe platformaClinica Virtuala BellanimaClinica Virtuala Bellanima. iar suma achitata se va returna in contul Beneficiarului, in termen de 5 zile lucratoare. Suma achitata va fi returnata doar daca este respectata procedura de anulare, asa cum este precizat la punctul 4.5.a).

In cazul in care Beneficiarul nu anuleaza programarea in termenele de mai sus, si nu se prezinta la efectuarea serviciului, sumele platite in avans nu vor putea fi recuperate.

 In cazul in care Beneficiarul s-a prezentat conform programarii si serviciul nu a putut fi efectuat din orice motiv invocat de furnizorul de servicii medicale (clinica Bellanima), Beneficiarul are dreptul sa solicite restituirea sumelor achitate (email cu explicarea situatiei la [email protected]), in cazul in care nu se realizeaza, de comun accord cu furnizorul de servicii, o reprogramare.

 

 

 

6. Recomandari generale

  • Completati corect informatiile necesare desfasurarii consultatiei, pentru a va putea emite recomandarile cele mai potrivite.
  • Alegeti, pe cat posibil,o camera linistita si bine luminata pentru a sustine sedinta.
  • In situatia in care nu se poate stabili un diagnostic sau sunt necesare alte investigatii, veti fi invitat in clinica sau directionat catre alte specializari sau institutii.
  • Datele dumneavoastra sunt protejate conform regulamentului GDPR.
  • Daca intarziati mai mult de 15 minute fara sa anuntati, specialistul poate considera ca nu va veti mai prezenta la programare si poate pleca sau se poate angaja intr-o alta activitate.
  • Daca doriti reprogramarea consultatiei, va rugam sa faceti acest lucru cu 24 de ore lucratoare inainte, altfel timpul orar alocat consultatiei dumneavoastra va fi taxat conform politicii de anulare (vezi Termeni & Conditii).

 

Pentru reclamatii, sugestii, sesizari si informatii va rugam sa ne cotactati la adresa [email protected].